tło pomarańczowe
tło pomarańczowe
ATRAKCJE Z ADRENALINĄ

Jak poznać lepiej szefa i swoich kolegów z firmy? Jak sprawdzić czy dobrze funkcjonujemy jako cały zespół? Czy firma jest mała czy to korporacja, istotą funkcjonowania jest działanie zespołu. Dobrym narzędziem by zintegrować podwładnych jest impreza z adrenaliną. Całość przedsięwzięcia oparta jest na zabawie i współzawodnictwie w różnych konkurencjach pozwalających na współpracę grupy i dobrą zabawę. Zręczność, kreatywność, siła, spryt odegrają najważniejszą rolę w pokonaniu trudności i osiągnięciu celów. Agencja Medialna Yoma posiada zaplecze sprzętowe-dzięki któremu może zaproponować:

 

1. Konkurencje z wykorzystaniem silnika:

  • Quady ATV
  • Gokart Extreme
  • Destruction Derby
  • Samochody terenowe
  • Skutery Śnieżne

2. Paint ball:

  • Wojny
  • Strzelnica

3. Konkurencje strzeleckie :

  • Strzelanie do celu z długiej i krótkiej broni pneumatycznej
  • Strzelanie z łuku sportowego i bloczkowego do tarczy
  • Rzucanie ciupagą do celu – drużyna ma kilka punktowanych rzutów.
  • Rzucanie końskimi podkowami.
  • Strzelanie z flinty ( paint ball).
  • Proca sportowa.
  • Noże wojskowe.
  • Gwiazdy Ninja.

4.Konkurencje z wykorzystaniem urządzeń pneumatycznych:

  • Bungee run 10,5mx3,5m.
  • Tor przeszkód 16m.x4m.
  • Ring bokserski 6mx6m.
  • Pneumatyczna ściana wspinaczkowa.
  • Zorbing (kosmiczna kula).
  • Gigantyczne piłkarzyki 12mx6m.
  • Pneumatyczna Zjeżdżalnia mega 15mx9m.
  • Rampa do kuli wraz z kulą.

5.Konkurencje z wykorzystaniem technik alpinistycznych:

  • Wieża – zabawa polega na jak najszybszym zbudowaniu i zdemontowaniu wieży ze skrzyń. Zawodnik jest asekurowany, ma założoną uprząż, do której przypięta jest lina wspinaczkowa.
  • Wspinaczka skałkowa – na naturalnej lub sztucznej ścianie uczestnicy zmierzą się ze swoimi słabościami – w pełnej asekuracji alpinistycznej.
  • Zjazd tyrolski - konkurencja polega na wspięciu się na drzewo po drabinie sznurowej lub wejście po trasie wspinaczkowej i zjeździe po linie pod kątem w dół.
  • Most linowy - konkurencja polega na przejściu po jednej linie z punktu A do punktu B.
  • Przeciąganie się po linie - pomiędzy dwoma drzewami (np. nad rzeką) rozpięta zostaje lina, po której trzeba się przeciągnąć dowolną techniką.
  • Zjazdy pionowe – z różnych wysokości.
  • Wejście po linie za pomocą przyrządów zaciskowych.

 

6. Konkurencje zręcznościowe – współpraca zespołu:

  • Beczki – konkurencja polega na jak najszybszym przedostaniu się całej drużyny z jednego miejsca na drugi przy pomocy dwóch beczek.
  • Przenoszenie drewnianego klocka – konkurencja polega na przeniesieniu dużego drewnianego klocka z punktu A do punktu B.
  • Toczenie wielkiej dętki – po wyznaczonej i nie do końca łatwej trasie należy przetoczyć dętkę.
  • Narty wieloosobowe ( wersja letnia i zimowa) drużyna ma do pokonania pewien odcinek na nartach wieloosobowych na czas.
  • Rurociąg – konkurencja polegająca na przetransportowaniu piłeczki za pomocą systemu rur.
  • Poprzeczka – na trzech różnie punktowanych wysokościach znajduje się poprzeczka, którą musi pokonać drużyna – niezbędna praca zespołu.
  • Materac zaufania – z wysokości około 1 metra członek zespołu "odpada" wprost w ręce swojej drużyny.
  • Przeciąganie liny – konkurencja znana chyba wszystkim.
  • Wtaczanie drewnianej bali pod górę – drużyna ma za zadanie przetoczyć drewnianą bale.
  • Wyścig w workach – konkurencja na czas.
  • "Pajęczyna" – przedostanie się z jednej strony pajęczyny na drugą w sposób taki, aby nie obudzić pająka.
  • "Wyścig na skrzynkach" – konkurencja polega na jak najsprawniejszym pokonaniu wytyczonego odcinka trasy na skrzyniach (konkurencja typowo integracyjna).
  • Gruszka zaufania – uczestnik wyposażony w ochraniacz bokserski, na głowie ma jabłko, drużyna musi je strącić za pomocą gruszki bokserskiej zamocowanej systemem lin.
  • Boule – znana i lubiana gra, u nas w ekstremalnej formie.
  • Gladiatorzy – dwie drużyny walczą przeciwko sobie czterometrowymi kijami – oczywiście w pełni bezpiecznie.
  • Wyścig rydwanów (konkurencja zimowa) – na wielkich dętkach od traktora siada jedna osoba, a reszta drużyny zamienia się w konie pociągowe i stara się w jak najkrótszym czasie pokonać wytyczoną trasę.
  • Wyścig na szczudłach – uczestnicy będą mieli do pokonania odcinek na szczudłach (ok. 60 cm wysokości).
  • "Ważna każda kropla" – konkurencja polega na przelaniu wody z beczki do beczki w jak najkrótszym czasie.
  • "Pajacyk" – za pomocą dwóch żerdzi, do których przymocowany jest system lin drużyna musi pokonać określoną trasę.
  • "Gąsienica" – w materiałowej gąsienicy uczestnicy pokonują pewien odcinek trasy, wiele zabawy i krzyku. Polecamy.
  • Ekstremalny golf – kolejna ekstremalna odmiana w wykonaniu KSGRAN.
  • Wyścig lektyk – jedna osoba z drużyny zajmuje honorowe miejsce w lektyce, natomiast reszta drużyny musi w jak najkrótszym czasie pokonać wyznaczony odcinek.
  • "Most" – przy użyciu beczek (skrzyni), kilku desek i wyobraźni cała drużyna musi pokonać "rwącą rzekę".
  • "Rwąca rzeka" – przejście na drugi brzeg rzeki po drabinie linowej (konkurencja z zabezpieczeniem).
  • Poszukiwanie skarbów – wersja tradycyjna lub z przyrządami takimi jak: wykrywacz metalu, GPS.
  • Pole minowe – drużyna za pomocą wykrywacza metalu szuka min, rozbraja je i dostaje się do celu.

 

 


7. Konkurencje drwali:

  • Rzut wielkim młotem.
  • Piłowanie kłód drewnianych piłą moja – twoja – zawodnicy mają za zadanie w jak najkrótszym czasie przepiłować dosyć grubą kłodę.
  • Wbijanie wielkich gwoździ małym młotkiem – konkurencja na czas.
  • Wbijanie małych gwoździ wielkim młotkiem – konkurencja na czas.
  • Rąbanie drewna siekierką – konkurencja rozgrywana na czas.
  • Budowa np. maszyn oblężniczych.